به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

11

بازم دلم برای اینجا تنگ شد. الان تنهام.

م. رفته امتحان بده. کن.کور فر.اگیر ار.شد عم.ران پی.ام ن.ور

پریشب مامان و بابام و خواهرم اومده بودن خونه ما و برام تولد گرفتن. البته تولد من 21 امه ولی چون خواهرم رژ.یمه و بین دوره هاش فقط می تونه یکم ناپرهیزی کنه اون روز اومدن

دستشون درد نکنه

مامان م. چند روز پیش زنگ زد که مثلا حال منو بپرسه میگه خوب استفاده کن دیگه معلوم نیست از این شانسا گیرت بیاد

می خواستم بهش بگم ایشالا قسمت خودتون

عوضی میگه این هفته نیومدید ایشالا چهارشنبه بعد منتظرتونیم. عوضی

یکی نیست بهش بگه بی.شعور من پام تو گچه این تویی که باید بیای عیادت نمیای هیچی تازه من باید بیام دست بوسی؟

حالم ازش بهم میخوره

دیروز با م. بحثم شد قهر بودم باهاش شب براش کور.تون زدم

اصلا اجازه نمیده حرف آدم تموم شه هروقت باهاش حرف میزنم طپش قلب میگیرم

زنگ زده بودم بهش یه چیزی بگم عین چی پاچه میگیره حتی مهلت نداد ببینه چی می خوام بگم دو ثانیه صبر نداره منم جملمو نصفه ول کردمو دیگه باهاش حرف نزدم

دیشب رفتم تو اتاق خواب که صدای یه مرد توجهمو جلب کرد چراقو خاموش کردم و رفتم رو تخت و گوش دادم

اولش داشت دائم جانماز آب می کشید و می گفت حاجی مگه زمان جن.گ چه جوری بود ما به وظیفه عمل می کردیم نتیجه با خدا بود و ... بعد هی شکسته نفسی می کرد و وسطاش هی به طرفش می گفت تو حال روحیت خوب نیست و بیا خونه ما چند وقت بمون و هی می گفت من سعی خودمو می کنم و یه غلطی کردم گفتم چشم حالا مرده و حرفش و ... خلاصه اما آخرش یدفه برگشت گفت حالا حاجی جون یه چیز دیگه نمی دونم اون چی گفت که این گفت نه یحث مادیشه. اونی که بهش رو انداختم گفته من این حکمو می شکونم فقط باید 6 تا بده. بعدش من گفتم کو...ت فلان. (دوبارم گفت) ولی گفته من حاضرم اما باید 6 تا بده

عوضی بیشرف تو خیابون به همین راحتی داشت رش.وه می گرفت که یه حکمی رو برای یه مج.رم که حالا خدا میدونه جرم.ش چیه ازبی ببره بعدم دم از خدا و ایثار و وظیفه میزنه همین آدما هستن که همه چی رو نابود کردن خدا لعنتشون کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.