به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

19

امروز بازم م. رفت کلاس فر.ادر.مانی

بازم براش مهم نبود که گفتم راضی نیستم

یه قسمت کوچیک از پروپ.وزالو نوشتم ولی خیلیش مونده

هفته پیش دوتا فیلم دیدیم. با خواهرم رفتیم.

هردوش قشنگ بود. شنبه می خواستیم بریم مد.رسه مو.شها که رفتیم آر.ایش غلی.ظ سه شنبه هم می خواستیم بریم آت.ش ب.س که رفتیم خو.اب زد.ه ها

امروز از صبح می خوام خونه رو مرتب کنم و برم حموم و غذا درست کنم ولی تا حالا که کپیدم پشت لپ تاپو فقط دارم وقت تلف می کنم

خدایا به عمرم برکت بده خیلی بی برکت شده

نظرات 3 + ارسال نظر
رازدونه پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 14:25 http://http:ghasreshahdoone.blogfa.com

لحظه هات پر از برکت .. :) زیبا مینویسی بازم میام

سلام عزیزم
خوش اومدی
لطف داری

آفتابگردان دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 19:45

سلام
امروز با وبلاگت آشنا شدم
وای که چقدر خصوصیات اخلاقیت شبیه منه .... یه روز عین اوشین بلند میشم به کار خونه و بشور بساب و .... یه روزم حتی یه لیوان آب نمیزنم ... وقتیم که بیام تو نت دیگه هیچی یهو میبینم چند ساعت گذشته ... مواظب پات هم باش که یه عمر خدایی نکرده درگیرت نکنه ...

سلام عزیزم
ممنون که وقت گذاشتی وبمو خوندی
ایشالا که هیچکی اینطور تنبل و بلاتکلیف و نافرم نباشه
ایشالا که سلامت باشی
ممنون

محمد پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 12:32 http://zave.blogsky.com

اگه تونستی یه سری هم برای تبادل لینک به ما بزن.
نظر و لایک یادت نره ها!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.