به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

26

امروز قرار بود خونوادش بیان خونمون عید دیدنی ولی مامانش مریض شده نیومدن

جمعه صبح رفتم در.بند.سر و از یکی از آشنا ها نهال گردو و آلبالو گرفتم و ساعت 3 مامان اینا اومدن در خونمون و با هم رفتیم باغشون تا بکاریم شب ساعت 9.5 برگشتیم

م. شبش (یعنی پنج شنبه شب) دندونش درد گرفته بود و تا صبح نخوابیده بود برای همین میگفت نرو قرارتو کنسل کن که با هم بریم دکتر ولی من باهاش قهر بودم و آشنامونم بخاطر من کاراشو کنسل کرده بود براهمین رفتم اونم رفت خونه مامانش اینا و از اونجا رفته بود دکتر و گفته بود دندون عقلته و واسش کشیده بود و تا شب خونه مامانش بود و شب آورده بودنش خونه

امروز نا پرهیزی کردم و کلی کیک و شیرینی و آجیل و غذا خوردم چون از صبح که می خواستم صبحونه بخورم ارباب رجوع اومد نشد بخاطر همین چون یه سره هم سرپا بودم قند خونم پایین اومده بود و حریص شدم و کلی خوردم

دیروز سومین جلسه کلاس آرا.یش.گر.یم بود کلی پولامو داره میخوره به شدت کمبود پول دارم خدایا خودت کمک کن

پایا.ن نامه هم که قربونش برم ول مطله. خدایا کمکم کن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.