به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

17

دلم می خواد طلاق بگیرم دوست دارم خودمو راحت کنم از این همه ناراحتی و بحث و دلخوری

امروز همش تنهام. چرا از خودم هیچ اراده ای ندارم؟

چرا وقتی به من محل نمی ذاره هیچ کاری نمی کنم؟

اون دائم در حال انجام کاراشه و من تو خلاء

اون با مامانش حرف می زنه من درو دیوارو نگاه می کنم

اون ریشاشو می زنه و میره حموم و میره سایتای مورد علاقشو می خونه و لباساشو اتو می کنه و ... و من تو هپروتم که الان آشتی می کنیم یا دو دقه دیگه

هیچ ایده ای ندارم انگار هیچی نیستم

دلم می خواد پایان ناممو انجام بدم ولی وقتی با هم قهریم هیچ کاری نمی تونم بکنم ولی اون راحت به همه کاراش می رسه

کاش انقد وابسته نباشم

کاش

نظرات 2 + ارسال نظر
narin سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:42 http://aufregend.blogfa.com/

آپم

علی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 01:11 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.