به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

10

دیروز اولین روزی بود که نرفتم سر کار می خوام فعلا یه هفته نرم

دیشب تا ساعت حدود 3 داشتم وب گردی می کردم. اوضاع محل کار شیر تو شیره. رئیس داره میترکونه همه چیو.

چهارشنبه یکی از همکارا به من گفت میای پیش من (یعنی بشم نیروی اون) اصلا دلم نمی خواست ولی گفتم باشه خدا کنه اجازه ندن. خدایا خودت کمکم کن هرچی خیره برام پیش بیاد

مثلا می خواستم برم کلاس ای.رو بیک کلا منحدم شدم

الان از نوشتن خط قبلی تقریبا 10 دقیقه گذشته هی دلم می خواد یه چیزی بنویسم ولی هیچی به نظرم نمی رسه

نمی دونم چرا هیچ وقت حرفی برای گفتن ندارم

مثلا پیش کسی باشم ممکنه اگه اون باهام حرف نزنه ساعتها همینجور بدون صحبت پیشش بشینم با وجودیکه دوست دارم حرف بزنم یا مثلا شماره مامان یا خواهرمو می گیرم چون دلم تنگ شده و دلم می خواد با هم حرف بزنیم ولی هیچی به ذهنم برای گفتن نمیرسه و بعد از خوبم خوبی چه خبر خدارو شکر دیگه حرفی ندارم اونام بدتر از من. بعد یه مدت سکوت و الکی هی چه خبر- سلامتی- چی کار می کنی- هیچی خدارو شکر مکالمه تموم میشه

شاید خونوادگی افسرده ایم.

هروقت میریم خونه پدر مادر شوهرم از وقت رفتن تا برگشتن یه کله دارن با هم حرف میزنن انقد که آدم می خواد بالا بیاره

هرروزم یا اون یا مامانش به هم زنگ میزنن و حداقل 45 دقیقه با هم صحبت می کنن

نمی دونم اونا آنرمالن یا ما

احتمالا هردو

آها راستی دیروز به جای 250 دویست برامون بن واریز کردن

یکی نیست به اینا بگه خوب مگه مریضید وقتی می خواید 200 بریزید میگید 250 اینجوری آدم هیچ ذوقی نداره ولی اگه از اول همون 200 رو بدونی کلیم ذوق میکنی

همیشه هین طورن یه حرفی میزنن بعد کمترشو عمل میکنن

نمی دونم چرا دوست دارن همه ازشون ناراضی باشن درصورتی که اگه از اول همونی می خوان رو بگن همه خیلی هم خوشحالن

5 شنبه با وجود گچ مجبور شدم دو ساعت برم سرکار اشتباه کردم تا خانوم ع. بود نرفتم پیشش برای مشاهده وضعیت و اجازه مرخصی برای هفته بعد برای همین تلفنی بهش گفتم

به آقای ر. هم امروز زنگ زدم گفتم

خدایا خودت هوامو داشته باش هرچی بهتره برام پیش بیاد

الهی آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.