به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

9


از چهارشنبه پامو گچ گرفتن

دکتره گفته بود هفته بعد یعنی همین چهارشنبه گذشته برو پیش ار.تو پد منم رفتم و گفت رب.اط پات پاره شده و باید گچ بگیری درمونگاه رفته بودم گفت 7 شب بیا مطبم برات گچ بگیرم

گفته باید دوهفته تو گچ باشه

5 شنبه رفتم سرکار ولی شنبه تا دوشنبه رو اجازه گرفتم که نرم

دیروز دوتا از همسایه ها طفلکیا اومدن کمکم و همه ظرفا رو شستن

خدا خیرشون بده الهی

خونه بازار شام بود ناهارم تو پذیرایی با این گازای مسافرتی کیفی درست کرده بودم که همه چیش تو حال ولو بود

امروز فریزرو خاموش کردم تا ببینم درست میشه یا نه

وسایلشو همسایه ها بردن تو فریزراشون گذاشتن دستشون درد نکنه

می خوام ایشالا از فردا که خونه ام یکم کارای پایا.ن نامه رو جلو ببرم

ایشالا

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 08:13 http://margan8888.blogfa.com

انش الله زودتر خوب شی

ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.