به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

16

امروز دومین روزی بود که بعد از مشکل پام رفتم سرکار

خیلی باهام بد برخورد می کنن. همش دارن نیش و کنایه می زنن و تیکه می پرونن. اصلا با من حرف نمی زنن. خیلی بد برخورد می کنن.

دائم تنهام کارامم همه می مونن چون نمی تونم برم و بیام یا کپی بگیرم. خدا کنه رئیس قبول کنه جام عوض شه (البته سمتم) اونوقت قیافه اینایی که انقد قلبمو شکوندن دیدنی میشه

خدایا میدونم جای حق نشستی خواهش می کنم منو از اینجا این آدمای عوضی نجات بده

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 21:41 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.