به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

به نام خدا

این وبلاگ یه دانشجوی شاغل متاهله که اولویت اول فکریش درسه اما تو عمل تا حالا استندبای بوده فقط دوست داشته که بهترین باشه. ایشالا از این به بعد تصمیم گرفته که فقط تو رویا بهترین نباشه و آرزوهاشو عملی کنه

6

دیروز از صبح تا شب فقط داشتم یخچالو تمیز می کردم انقد افتضاح بود که نهایت نداشت تازه هنوز درش مونده

انقد کثیف بود که بعد از اینکه طبقاتو خالی کردم و شلنگ گرفتم یه عنکبوت سیاه بزرگ پا گذاشت به فرار

فک کن یه عنکبوت زنده تو یخچال!!!!!!!!!!!!!!!

ینی وضعیت فوق افتضاح

دیشب رفتیم فیلم رد کا.رپت

خیلی بد بود ینی فقط اسکلمون کرده بودن

حیف وقت

امروزم از صبح مثلا می خوام درس بخونم ولی عملا تا این لحظه هیچ غلطی ننمودم

راستی چند روز پیش ماهیه مرد به نظرم اون زنبور مرده ای که براش انداختم باعثش بود

خدا رحمتش کنه نیومده رفت

دیروز راستی رفتم آرای.شگاه ابروهامو گرفتم بعد از ازدواج تا حالا نرفته بودم آرا.یشگاه همیشه خودم ابرو میگرفتم و موهامم خودم کوتاه می کردم یعنی به عبارتی این چهارمین باری بود که به این مکان پا نهادم

آخرین بار 8 سال پیش بود مصادف با از.دواچ



نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:22

عنکبوت؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه کدوم شهر هستی؟ باید جای گرم باشی نه؟
میدونی تمیز کردن خودش کلی انرژی مثبت بهت میده...
ویندوزم عوض کردم و حالا میتونم نظر بزارم...

من تهرانم
نه خیلیم گرم نیست
سه سال بود یخچالو تمیز نکرده بودم

من خیلی آدم تنبلیم ولی تصمیم گرفتم خودمو تغییر بدم
ایشالا که خدا کمکم کنه و بتونم
خدارو شکر حداقل یه نظر دارم
موفق باشی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.